Tuesday, February 19, 2013

indi ka man bala

Indi ka man bala

Indi ka man bala sa akon
Indi ta ka ya pagpiliton
Indi ka man bala sa akon
Indi ta ka ya pagpwersahon

Indi ka man bala sa akon
Indi ko ya magkanugon
Madamo man iba nga mas boot
Indi na ko sa imo nga buringot

Indi ta ka paglugoson
Abi mo na gid manyak takon
Sang una pa ato nga daw mapatay
Kay ti abi ko nami ka nga lin-ay

Ambot sa imo kon indi ka
Wala ta man ka pagpirita
Indi lang pagpasobrahi
Panglibak sa akon wala gid mapati

Nag-uyang lang gid sang tiyempo
Insa nga sang una nagginago
Kung kis-a ang mata tunto
Ang guapa anay gali timo murto

Abi mo guro guapa ka gid
Bisan ilampos ka 'di ko magbalikid
Kon ako gani ang papilion
Kon ikaw man lang malaon d'lang takon

Ahay a kalolooy ka man
Nagpati ka gid sang imo nabatyagan
Abi mo ya ikaw lang ang tanan
Hoy dapat ka matapungawan

Baw kanami, kaambisyosa
Abi mo parehas sang una?
Daw guapa guapa ka gid
Tan-awa lawas mo sa kakulakig

Waay don ako it nabatyagan
Waay don ta ka naluyagan
Kon pinsar mo mabalik ang tanan
Nagsala ka gid, paalam

Kalimti na lang ang tanan
Kalimti nga daw sa waay lang
Waay na gid man ko sa imo gadumot
Ang natabo dugay ko na gin-utot

No comments:

Post a Comment