Friday, May 3, 2013

my encounter with the glass doors and anything automatic

sa una ko gid nga pag abot sa japan..

teacher: una ka lang sulod sa guesthouse kay istoryahon ko anay ya manager.
siraris: sige sensei.

sa marayo pa lang naglibog na ulo ko kung paano ako makasulod
siraris: *thinking mode* waay man giha ang salamin. waay man doorknob. a siguro sa kilid.

nag agto sa kilid..
siraris: *thinking mode* amo man di ang sistema. diin ni sila gaagi sa likod?

nagbalik sa binit kag maghulat sa sensei..
sensei: insa diya pa ikaw sa gwa.
siraris: indi ko kamaan kung diin ang pwertahan.
sensei: magparapit kaw diyan automatic lang nga mabukas day-a.
siraris: hahaha!

kay madulom pa sa sulod..
siraris: diin dya ya mga switch ka suga?
manager: automatic  na sila. kung matuipan kaw kang sensor ti masiga lang na sila. gdepende na sa hulag.
siraris: *yuhom yuhom*

sa kusina kada luto ko sang una automatic lang gasiga ang suga pero kung matindugon kaw lang gakapatay tana kag dayon ko hambal..
siraris: sin-o ya nagpatay kang suga?

asta sang urihi naanad don ako kang mga automatic.

apang isa ka adlaw nag agto ako sa isa ka building. pagpadulong ko palang nagbukas na dayon ang buruk-on nga pwertahan. apang sang tapos ko na ang orubrahon ko sa lugar nga ato nagtuyo na ako maggwa.
siraris: *sa panghuna huna* uy hala insa waay nagbukas haw? basi naguba. abi maatras ko gamay kag liwaton basi matuipan ako kang sensor *waay man nagbukas* hay nakita o nga sa atubangan na may elevator basi ginapaabot na nga magbukas sara ang pwerta ka elevator. mayad pa masulod ako sa elevator kag masaka dayon manaog naman *waay gihapon nagbukas* siguro tuya gid ako mahalin sa pihak para magbukas hay? maumpisa ko bala sa rayu rayo gawa kag parapitan liwat ang pwertahan *masubo apang waay gihapon nagbukas*

kag samtang gatindog ako marapit sa pirtahan may nagsuok ka anang alima kangtandog sa gatapik sa salamin. ya ***** nya pisliton mo gali ya push  kung maggwa sa amo lang to nga pwerta.

*kag nagkumod kumod* abi kung automatic saramaha ninyo.

No comments:

Post a Comment